Music Top 10 / 2013




Muzyczne Top Ten w 2013 roku według Greenwaver'a,czyli Spotify w to mi graj.Przyzwyczajenie to ciężki narkotyk.Trudno mi teraz sobie wyobrazić moje muzyczne plejlisty bez... Spotify,co tu dużo mówić, Spoti zrewolucjonizowało słuchanie muzyki u mnie w domu.Jest szybciej,wygodniej i ogólnie lepiej.
Ale do rzeczy,miało być muzyczne podsumowanie,więc będzie.
Trochę staroci się przewinęło,a to dlatego,że Spotify proponuje coś na podobę tego czego słucham.. i wiele z tego zwyczajnie mi podpasowuje,
a że nie są to najnowsze kawałki - trudno :)
Lista zalatuje lekko komerchą,ale cóż w tym roku po prostu to najbardziej trafiało do mych uszu,taki wiek ;)




10.AVICII vs NICKY ROMERO - I COULD BE THE ONE (Nicktim)


9.CLUBROOT - ORBITING


8.CALVIN HARRIS - I NEED YOUIR LOVE (feat. ELLIE GOULDING)


7.COMMIX - JAPANESE ELECTRONICS (INSTRA:MENTAL MOOG REMIX)


6.JOHN NEWMAN - LOVE ME AGAIN


5.AEROPLANE - MY ENEMY (REX THE DOG REMIX)


4.L'EQUIPE DU SON - LESSON 1


3.AVICII - SILHOUETTES


2.LORDE - ROYALS


1.BRODKA-DANCEING SHOES (KAMP! RMX)

Komentarze

LORDE - ROYALS uwielbiam :D
greenwaver @ net pisze…
Zawsze jest jakiś utwór,który w danym okresie,jest najczęściej słuchany,siedzi w głowie i w ogóle chce się go ciągle słuchać :P
tak było z Royals od września do listopada d^^b
Tak samo było ze sławnym Gangnam Style :)